Polskie ePłatności

CASE STUDY

Polskie ePłatności

Cel kampanii:

Realizacja kampanii sprzedaży terminali POS w II i III kwartale 2020.

Nasze działania:

Nasze działania rozpoczęły się od stworzenia skryptu rozmowy, oraz przeszkolenia Konsultantów z dość trudnego produktu finansowego. Następnie rozpoczęliśmy testy sprawdzające skuteczność konwersji w różnych porach dnia. Pracowaliśmy zarówno na bazach zimnych jak i na leadach generowanych przez Klienta.

  • Przygotowanie skryptu rozmowy
  • Szkolenie Konsultantów
  • Przeprowadzenie kampanii

Osiągnięte efekty:

Po miesięcznym teście 24% przekazanych kontaktów dokonało zakupu i instalacji terminala POS.

15 minut średni czas reakcji na lead
24% średnia konwersja na sprzedaż

Opinia klienta:

Beata Flis

Dyrektor ds. Alternatywnych Kanałów Sprzedaży

star star star star star
Pracownicy ProContact stanowią rozszerzenie naszych sił sprzedażowych, zajmując się głównie obsługą kontaktów pozyskanych kanałami online. Dzięki decyzji o rozszerzeniu współpracy, podjętej po wprowadzeniu stanu epidemii, udało nam się zwiększyć efektywność sprzedaży firmy o ponad 147%, jednocześnie ograniczając koszty.
Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie.