NeedPrint

CASE STUDY

NeedPrint

Cel kampanii:

Realizacja sprzedaży kalendarzy firmowych w okresie IV kwartału 2019 roku.

Nasze działania:

Nasze działania rozpoczęły się od stworzenia wspólnie z klientem skryptu rozmowy, która będzie satysfakcjonowała potencjalnych odbiorców. Dodatkowo przygotowaliśmy bazę kontaktów firm z okolic Wrocławia. Następnie skontaktowaliśmy się ze wszystkimi firmami.

  • Przygotowanie skryptu rozmowy
  • Przygotowanie bazy kontaktowej
  • Przeprowadzenie rozmów i dostarczenie leadów klientowi

Osiągnięte efekty:

Ponad połowa firm wyraziła ogólne zainteresowanie potencjalną współpraca z drukarnią w przyszłości.
Około 10% zrealizowanych kontaktów, poprosiło o przedstawienie oferty.

62% więcej leadów (niż w analogicznym okresie)
23% wzrost sprzedaży kalendarzy
48% więcej ofert (niż w analogicznym okresie)

Opinia klienta:

Grzegorz Kalinowski

Prezes zarządu

star star star star star
Współpraca przebiegła bardzo pomyślnie. Pani Magda bardzo konkretnie przedstawiła wszystkie warunki współpracy, dlatego zdecydowaliśmy się na wspólne działanie. Brak ukrytych kosztów, konkretna stawka godzinowa, pozwoliła mi po prostu na własne estymacje. I tak... jestem bardzo zadowolony z wyników :-)
Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie.